HURT


Seems like it was yesterday
When I saw your face
You told me how proud you were,
But I walked away
If only I knew what I know today
Ooh, ooh

I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done
Forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I wanna call you
But I know you won't be there

Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you

Some days I feel broke inside
But I won't admit
Sometimes I just wanna hide
'Cause it's you I miss
And it's so hard to say goodbye
When it comes to this, ooh

Would you tell me I was wrong?
Would you help understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?

There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes
And see you looking back

Oh, I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself, oh

If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away
Ooh, it's dangerous
It's so out of line
To try and turn back time

I'm sorry for blaming you
For everything I just couldn't do
And I've hurt myself..by hurting you

ACI


Yüzünü gördüğüm gün dün gibiydi sanki
Bana ne kadar gurur duyduğunu söyledin
Bense yürüyüp gittim
Keşke bugün bildiklerimi bilseydim..

Seni kollarıma alırdım
Acıyı uzaklaştırırdım
Tüm yaptıkların için teşekkür ederim
Bütün hatalarını affettim
Yapmayacağım hiçbir şey yok
Sesini yeniden duymak için
Bazen sana seslenmek istiyorum
Ama orada olmayacağını biliyorum

Seni suçladığım için özür dilerim
Yapamadığım her şey için
Ve seni inciterek kendimi incittim

Bazen içim parçalanıyor
Ama itiraf etmeyeceğim
Bazen saklamak istiyorum
Çünkü özlediğim sensin
Ve hoşça kal demek o kadar zor ki
Sıra buna gelince

Bana yanıldığımı söyler miydin?
Anlamama yardım eder miydin?
Beni küçümsüyor musun?
Yoksa benimle gurur mu duyuyorsun?

Yapmayacağım hiçbir şey yok
Bir şans daha elde etmek için
Senin gözlerinin içine bakmak için
Ve karşılık verdiğini görmek için

Seni suçladığım için özür dilerim
Yapmadığım her şey için
Ve kendimi incittim

Keşke bir günüm daha olsaydı
Seni ne kadar özlediğimi söylerdim
Gittiğinden beri
Bu çok tehlikeli
Ve çok uygunsuz
Denemek ve zamanı geri getirmek

Seni suçladığım için çok üzgünüm
Yapamadığım her şey için
Ve seni inciterek aslında kendimi incittim



TRANSLATION by K.NEslihan A 11 E